Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

דמי חכירה

Table of Contents

דמי רכישת חכירה הם בדרך כלל לא העמלות היחידות שאתה גובה, אך הם יכולים להוסיף סכום כסף משמעותי לעלויות החכירה הכוללות שלך. עמלות אלו, אשר נגרמות עם החזרת הרכב בתום השכירות, יכולות להוות חלק גדול מחשבונית החכירה. אחד מהעמלות הללו שלא מקבלים מההתחלה ועד סוף השכירות הוא דמי סילוק כביכול.

דמי סילוק הם עמלות המכסות את עלות הניקיון והמכירה של הרכב עם החזרתו בתום השכירות

אגרת הפיצוי היא האגרה בגין החזרת רכב מושכר לבעליו המקוריים או לחברת סוכנות הרכב או הליסינג. עוסקים וחברות ליסינג גובים עמלה זו בכדי לרכוש את הרכבים המושכרים ולהשלים את הניירת והעיבוד עבורם. המונח הוא דמי ההקמה, שכר טרחה שתצטרך לשלם אם תשכיר רכב. העמלה הכוללת מכונה בדרך כלל "העמלה הכוללת" או העלות הכוללת של החכירה, או במילים אחרות, סך דמי החכירה.

זהו הסכום שגובה העוסק או חברת הליסינג והוא תשלום החכירה החודשי המייצג את שווי הרכב במהלך הליסינג

דמי הפחת מחושבים לפי הערך המשוער של מחיר הרכישה המקורי של מכוניתכם, הנפרש על פני תקופת החכירה. אם מממן ליסינג מפריש עמלה, העוסק יכול להגדיל אותה כדי להוסיף רווח נוסף קטן לתשלום החודשי שלו.

לעוסקים יש לרוב רשימת עמלות מזויפות לחלוטין ויש לנהל משא ומתן על רכישת רכב או חכירה.

לדוגמא

לעתים רחוקות תראה עמלה עבור דמי אחזקה שנתיים של 1,000 דולר או 2,500 דולר, אך ייתכן שתוכל לשלם דמי רכישת חכירה מראש או לצרף אותה לתשלומי החכירה החודשיים שלך. מומלץ לחקור את העמלות הללו מראש ולהתקשר לחברת הליסינג שלך לפני שתבקש מהם לקנות את חוזה השכירות במלואו. מלבד העמלות, חברות הליסינג אינן מחויבות לציין את העמלות בהסכם השכירות.

אם החכירה שלך כוללת דמי חכירה והיא אינה ניתנת לניהול משא ומתן ישירות

כדאי לשקול לנהל משא ומתן ישירות עליה או לנהל משא ומתן על עמלה לקיזוזה. אם אינך מצליח לגרום לעוסק להוריד את דמי רכישת החכירה שלהם, דן במתן עלויות ליסינג אחרות שיכולות לסייע בקיזוז העמלה. שים לב שאתה יכול לשלם אגרה נכבדה בסוף החכירה, אך אם אתה מסכים, אתה יכול לנהל משא ומתן על דמי פיצוי בצורה של דמי אחזקה שנתיים או תשלום חכירה חודשי. הסכם השכירות מציין את תנאי הסכם השכירות וכן את דמי האחזקה ועלויות הליסינג האחרות.

בנוסף לעמלות שהוזכרו לעיל

ישנם עמלות רבות אחרות שתוכלו למצוא באותיות הקטנות של חוזה השכירות. מרבית דמי הליסינג זהים לזו שאתה קונה, אך חלקם ייחודיים לחכירה שלך. תלוי בחברת הליסינג, תוכלו לשכור רכב בתשלום חכירה שונה מזה שקניתם עבורו.

כולם משלמים מה שנקרא "עמלת דיספוזיציה"

עמלה אחידה שהייתם מוכנים לשלם כשחתמתם על החוזה. זהו דמי החכירה האופייניים שקבע מממן הליסינג שלך וישולם למשכיר בגין עלות החזרת הרכב המושכר שלך או לרשותו אחרת. במקרים מסוימים, זה עשוי להיות שימושי לא לשלם כלום ולכלול את העמלות בתשלומי החכירה החודשיים. אם תחזיר את הרכב לחברת הליסינג שלך או לעוסק צד ג 'להשכרה חדשה, תשלם כולכם דמי סילוק.

עמלה זו מתווספת לעלות ההון של הרכב מכיוון שהיא כלולה בתשלומי החכירה החודשיים שלך

המשמעות היא שאתה משלם את התשלום החודשי הראשון כאשר אתה חותם על חוזה השכירות ולאחר מכן את החודש השני, החודש השלישי והחודש הרביעי. במקרים מסוימים, אתה יכול לשלם כל דבר שתרצה להפחית בו זמנית.

אי תשלום דמי החכירה השנתיים יביא לאי תשלום דמי החכירה שלך לשלושת החודשים הראשונים, החודש השלישי והחודש הרביעי בכל שנה.

חוזה השכירות שלך כולל עמלות אחרות שבדרך כלל סטנדרטיות ומקורן בעיקר בהסכם שכירות

כאשר אתה שוכר או רוכש מכונית חדשה, אתה אחראי לשלם את אותם העמלות בכל המדינות, אך לא גובים עמלות רשמיות. הדרך היחידה להימנע מעמלות אלה היא החכרת רכב אחר בכדי שתוכל לחדש את חוזה השכירות עבור אותו רכב. גם אם הרכב שלך יוכיח טוב לאחר סיום החכירה, תידרש סיום מוקדם, כולל קנס בגין תשלומי חכירה שלא שולמו. אותם דמי ביטול כנ"ל יחולו שוב כשתסיים את חוזה השכירות.

דילוג לתוכן